Tuesday 28 May 2013

super duper busy macam mak Datinzs

salam 1 dunia..

Ke busy an menghalang aku untuk memporak perandakan blog aku yang maha hampeh nie..pas 1 masalah, mai pulak masalah lain..Maklom la orang kuat UiTM. Tak gerak persatuan HEALS nie kalo aku tak da.
Alkisahnya bukak saja sem bulan mac dah mula plan untuk HEALS Family Day,lepas tue HEALS Gala Dinner pulak. Diteruskan lagi dengan ConsuRace hari pengguna..Aku sangat super untuk deal dengan semua ini disertakan dengan lecturer yang begitu baik hati memberi banyak assignment,quiz,test,blended learning blender kuning dan koko yang begitu tragis untuk sem ini..Terima Kasih semua..Jasamu dikenang..

Jadi biarlah gambar bicara..

Aktiviti pertama diawal sem NeoRetro HEALS Familiar

warga2 kelas ohb33b yang agak gila glamor ya



ehem ehem..warga committee yang bertungkus lumut menjayakan pogram ini

aktiviti ke 2 (paling grand and julung kali diadakan oleh HEALS)







okey bye..aku busy nie..ada seminar..

No comments:

Post a Comment