Friday 10 June 2011

KiSaH dOnGeng!

Selamat pagi..



Pagi yang indah ini dibumi merbok saya akan dedicated sebuah lagu untuk insan2 diluar sana yang nak isi borang untuk jadi future husband  saya..(tetiba wat entry macam bangang nie kan..)

KISAH DONGENG


ku sedar ku tak seberapa 
jika dibanding mereka
yang jauh lebih megah dari diri ini

apa yang mampu ku berhias 
hanyalah hati yang ikhlas
terpendam simpan untuk dia yang sudi

mencintai aku dengan seadanya
mencintai aku bukan kerna rupa
dalam waktu sendu
dalam waktu hiba
ku harap dia rela

mencintai aku dengan seadanya
mencintai aku insan tak sempaurna
atau mungkin cinta sebegitu hanya
kisah dongeng saja

belum pernah kurasakan
dipeluk dalam dakapan
eratnya melindungi jiwa rapuh ini

sanubariku memerlukan 
kehadiran seorang teman
tulus mencurahkan kasih sepenuh hati


Jiwang waktu2 pagi nie memang baik untuk kesihatan k..

No comments:

Post a Comment