Friday 27 May 2011

tinggallah pujaan..

Assalamualaikum wbh..

Bueekkkk tajuk tak leh pelihara!Apa kau kesah,blog aku..Dikesempatan ini saya selaku model iklan colgate ingin memohon ampun dan maaf kepada streamix rumah Azman bin Said kerana telah banyak menyusahkan beliau.Terima kasih juga kerana andalah saya dapat online 24 jam,menonton drama dan lain2..Kui3..Nanti cuti saya balik lagi yer streamix ku yang laju bagaikan taufan catrina..Apakan daya masa kita hanya sebentar..Saya pulang Merbok dulu ye ..Jangan nakal2..Kekalkan kelajuan mu k..Hahhhhh..!Malas lak nak check out.Tapi baju2 suma dah packing seminggu awal..Lazy to proud..@#$%

Allooo0h menci nya!Selamat tinggal suma warga2 pematang bamboo..Duduk elok2 taw..Tak gadoh2 tak mo tak mo..Kepada kekasih hati Iena myheart and Min mygirl tinggal baik2..

Dah bukak sem baru nie of course la suma baru..Azam kena baru.Biarlah habis sem 3 ni dengan jayanya aiceh..Yerr tinggal kan segala hiburan duniawi..Lagha2..Tapi..,lani dah pukol 11pg,nak p pkol 3ptg..pensil and pen tak beli lagi..huhuhu~satg la p beli..Kedai depan umah ja pon.hehe..

p/s: fatin briyee wat kerek + touching lak kat blog dy.igt org nak bg simpati kew??
      meh tgk ckit blog dy..http://fatinaidillah.blogspot.com/

SALAM..

No comments:

Post a Comment