Thursday 26 May 2011

fesyen-fesyen...

Assalamualaikum wbh...

Fesyen memang sinonim ngan wanita kan..Sure hampa suma tak caya yang saya memang sukakan fesyen!!!
Diulang saya suka fesyen!!Hahahaha,,,,....biaq betoi..Jangan tertipu dengan perwatakan saya yang baik lagi low profile nie(kununnya wanita melay terakhir).Saya suka kumpul kasut and handbag banyak2..Pastu mak saya akan bising2!Macam2 jenis kasut n handbag yang saya ada..Untuk ke kelaz sure yang tak berapa tinggi al maklom la bumi merbok tue penuh ngan jalan yang berliku2 dan berbukit bukau..Takut rosak kasutku..Untuk majlis2 rasmi or tak rasmi lain pulak..Saya suka wedges!Sebab dia best and tak sakit kaki kalo pakai nak dibandingkan dengan high heel yang tak stabil tue..Gayat nanti..heheh~@#%


Impian saya adalah untuk menjadikan koleksi handbag dan kasut meningkat pada jumlah yang maksima..!
Bila usia semakin meningkat,dari zaman kanak2 ke zaman remaja,kemudian dewasa,of course kita nak berubah kepada gaya yang lebih sesuai dengan usia..Sekarang ni dah macam2 jenis fesyen dah ada untuk kaum muslimah khususnya..Tapi kadang2 fesyen nie kena tengok jugak.Ada sesetengah tu tak berapa menepati syariat.Pandai2lah kita nak pilih k.

                                                             
                                                                           idolaku





















Jangan pulak kita pi ikut fesyen bonggol unta tue..Ala yang disebut oleh Rasulullah saw tue..
nauzubillah..mintak dijauhkan dari semua nie..
 

Hurmm..fesyen,fesyen jugak,batas perlu dijaga k..Sama-samalah kita berusaha yer..Sebenarnya tak berdosa kita ada sanggul,sebab fitrahnya wanita itu memang berambut panjang.Cumanya jangan lah sampai jadi bonggol unta,sekadar yang boleh kita sembunyikan.Ada jugak yang sanggup beli sanggul palsu semata-mata nak bagi nampak ada sanggul..Macam-macam manusia ni..



No comments:

Post a Comment