Friday 6 May 2011

euuwww! gelinyaa!

assalamualaikum wbh..

Tahukan anda apa itu memasak?? Memasak adalah satu kata kerja atau verb ya..Pernahkah anda memasak?Yerr soalan cepu mas.Well saya bukanlah pro sangat memasak nie but boleh tahan la.Tapi last week saya kantoi dengan suami cousin ,abang mizi.Hahahaha! Dia lagi pro masak,pastu siap boleh hias2 kasi cantik lagi..!Kau adew??!Cita dia macam ni.Saya pegi kenduri cousin,i called her Kak Na then saya tolong diorang masak makanan pengantin(walaupun saya pengapit)tiba-tiba...Argghhhhhhhh!mak cik ada cacing kat dalam kobis nieh..!huuuuuuuu!takowtt la..!Bukan sekor tapi berekor2 taw..!Naseb mak tak pengsan u..

Dah tu aksi sponta saya tue dijadikan bahan jenaka depa pulak..Huh!Siap la..Eleh my aunt tue takut cicak menjerit-jerit macam nampak hantu..Hahaha!Okie cacing serta kaum kelurganya seperti ulat,lintah and pacat memang euuwwww!!Gelinya..!Saya memang takut and geli dengan depa nie..Boleh pengsan i..Sebab tue saya tak suka potong sayur! Saya suka masak spegeti ja.Senang tak payah susah-susah nak letak sayur yang banyak ulat and cacing tue..

nur akma azman

No comments:

Post a Comment