Monday 18 July 2011

BerGeDix saNtai JoM!

assalamualaikum wbh..

Ini semua salah epa!sebab dy lah saya addicted ngan lagu nie..Sebab rasa macam sapa makan gula dia tersa manisnya!Lagu nie ada kena mengena ngan kisah cintaku!arghhhhh..Gedixzz bet0l..


HEHEH..Penyakit gatai meqela dah mai balik..Hayatilah lirik lagu ini..Nera, HATIKU MILIKMU..


Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu
Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya
Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini



Hurm apa boleh buat saya nie sering berhadapan dengan unrequited love!My little dirty secret------!

like HH forever!

chantek punya dok edit..haha

Kununnya buat love story ngan mamat nie..hahah Saya memang sengal lagi sengek..Pergghh lama gila saya ngan Hafiz Hamidun nie..Minat dia dari darjah bapa ntah,5 kot masa dia mula2 masok group UNIC dulu..hebat kan???Cintaku bukan diatas kertas,cintaku getaran yang sama..So kepada sesiapa yang pandai2 nak ngaku die hard fan HH sorry to say that im the biggest die hard fan of him keyh..!

"I stalked your profile when i miss u
Tengok semua gambar you tanpa jemu
I stalked your profile when i miss you
Adakah kau juga memikirkanku.."

Dulu saya minat sangat dengan law nie sebab HH amik law taw kat matrik uia pj..Kerek tak??haha mesti nampak macam pulun gila kan minah sengek nie..Kononnya nak ada minat yang sama la kan but law agak tough untuk orang yang tak ada critical thinking macam i..huhu..Konpius lak,dulu memang berkobar-kobar nak masok law then bila dah dalam genggaman takut pulak nak hidop..Ah tapi kita guna pakai nasihat HH masa skype ngan dia ritu..
"u have to plan ur future"
Adew artis cakap camtue kat ko??xda kan kan kan..Haa..i sorang penah rasa nikmat dinasihatkan oleh artizz.
Gumbira tak payah cakap la..Terbawa2 ke dalam tidur dan anganku..

nur akma azman


No comments:

Post a Comment