Tuesday 2 July 2013

alkisah DESPERATE STUDENT part I

salam 1 UiTM Puncak Alam..

Alkisahnya bermula dari 29 JUN 2013 iaitu hari pertama FINAL EXAM aku. Didahulukan dengan paper medical terminology yang gah mencabar keimanan dan kesetiaan aku pada paper2 yang lain.Kepayahannya menikam didada menjerit asmara..bergelora... Ish ish..hebat penangan med term pada akal fikiran aku..soalannya ya Allah, punya lah payah..Aku rasa macam dah hafal 1 buku..tapi apasal still tak boleh jawab..??

Episod gelora jiwa aku diteruskan lagi dengan organizational communication pada 1JULAI 2013. B
begitu mendalam kesan soalan final sem nie pada aku..Kali ni serius aku tak paham langsung study case dia.Ok bye A- welcome B-.. :(

Jadi aku dengan penuh rendah diri dengan mengaplikasikan principle of modesty, men desperate kan diri aku untuk berjaya jawab 4 lagi paper smoothly lar..aku sangat desperate untuk menampung kembali kecatatan yang telah aku cipta pada paper 1st and 2nd.

No comments:

Post a Comment