Saturday 3 August 2013

alkisah DESPERATE STUDENT part II

assalamualaikum..hello there..

What day is today??Today is RESULT DAY -,- kbye..Aku tak boleh tidoq semalam memikirkan naseb aku yang belom tentu untung rugi.Walaupun aku sangat poyo and cool tapi jauh dilubuk jantung paling dalam melepasi segala jenis cardium yg ada dalam heart, aku sangat takut.Panic apatah lagi. Aku sangat desperate nak lulus MEDICAL TERMINOLOGY (boh warna merah,takut). Apa nak jadi, jadilah..Asalkan aku LU bukan GA. Part paling tragis pukul 3.30 pagi tadi aku bukak email. Aku cari pekataan GA dulu.. Psycho kan..haha Suka ati la result aku..

As expected,result aku turun tapi aku sangat bersyukur la dengan pemberian tuhan. Terima Kasih ya Allah. Sebenaqnya aku begitu sebak sehinnga tidak dapat memikirkan kata2 bombastik untuk entry nie.Oleh itu izinkan hamba mengundur diri..Mohon sem depan jangan buat soalan yang susah2..Bagila aku DEAN LIST untuk sekali pon jadila..

aku yang mengharap

No comments:

Post a Comment