Thursday 26 September 2013

Hi Tea

Peace upon one and all :)
Memandangkan semua Ahlijawatankuasa Health Administration League For Student(HEALS) akan "bersara" so kitorang pun buat la gathering sikit dengan pensihat persatuan En.Redhuan. Menu nak gempak saja tuan penasihat nie nak..Aku macam dok bayang menu ala-ala mat salleh dok kat France la kan..Kelas gitu hi-tea buat ala2 mat salleh..

First aku bayang macam nie jamuan tue (ehsan abg google)
Second aku bayang macam nie..(ehsan abg google)
Haaa hebat tak imaginasi mat salleh aku..Banyak tengok Anna Olson sebab tu jadi tak betol macam nie.
oke nie menu yang betul dri fb kak hana :)
Menu kambing dengan sos pudina, laksa penang,macaroni cheese,ayam goreng,tepung talam,sardine puff, curry puff,nescafe n orange :) semua menu nie selamat disumbat masuk dengan rakus kedalam perut aku yang muatan 7 orang nieh.
tamak haloba.penuh pinggan
selamat tinggal HEALS.bakal berakhir tampuk pemerintahan kami
ehem ehem..bersama penasihat HEALS 2012-2013
Okey done~ time kasih untuk makanan yg free dan sedap..mueheheh

No comments:

Post a Comment