Tuesday 25 October 2011

saya baru ada kesempatan

hye hye nasik lemak roti canai..(menu pecah laju aku pada pagi yang disinari cahay matahari)
Dah lama oow diriku tidak melihat matahari menyuluhsinarnya dimuka bumi kerana terlalu sibuk dengan kerja..Ye la keluar rumah dah pukol 6 pagi,kuar kilang pulok dah pkol 7lebih,sampai rumah 7.35malam..Bila masa nak dating ngan matahari????
Perkara yang terjadi sejak mula bekerjaya nieh :
1) no more unemployment.agak berbangga la dengan diri sendiri..:P
2) setelah penat bekerja dan membuat overtime akhirnya dapat gaji semalam. :)
3) aku sukew pegi keja sebab setiap hari akan lalu di line 12 (line supervisor HOT STUFF).
4) malangnya aku telah memalukan diri depan engineer cina.Maklom la break cuma 15minit.Pegi solat zohor.Nak bukak pintu surau,terbuka pintu toilet laki pulok..ye la sebelah2 biliknya..Huh malu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sapa cakap keja kilang nie tak penat memang nak kena cincang ! Penat oow..12jam berdiri..Sememangnya beta akan berusaha untuk berjaya agar tak payah kerja berdiri macam tue..Nak cari kerja yang duduk dalam ofis,panggil secretary " minah masok..buatkan saya secawan teh, jangan lupa fail2 yang saya kena tandatangan sekali" 
Bhahahhahhaahah!!!! Macam tue best la..Peliks bin hairan,macam mana la mak cik2 yang kerja situ sampai 10 14 tahun???? hayya! basic dah la gak sikit..hurm..tapi tak pa la janji ada rezeki untuk sara hidup..

bahhaha.. nie la logo kilang aku~




No comments:

Post a Comment