Tuesday 5 February 2013

and..it's mine!

Dulu zaman UiTM Merbok:

aku: baby pinjam mp4..(muka mintak penampar)
dalila: ambik la kema

Boleh dikatakan setiap hari la aku 'ganyah' harta Dalila si roommate aku tue..Maklom la nak beli sendiri tak mampu..Kalau beli pon dah sah2 mak aku 'ligan' dengan penyapu kan..Aku rasa aku memang minta gajet dalam aku tak sedar..Nampak ja benda alah spesis2 gajet terus aku jadi excited macam terlebih makan ubat or overdose! One day I will have an iphone or blackberry..hahah impian kot..And worst, blackberry has launched their new model Blackberry z10.Touch screen and aku dengan tak malunya buat pengakuan "aku akan dapatkan blackberry z10 tue dalam tempoh setahun..which means, February next year."yeah..

bergaya gila kalau hotstuff macam aku pakai benda nie~
                                             

Im about to built my derams and....pooop! ada orang pecahkan awan2 anganku..
Dari bb ke mp4!!!! self conflict,split personalities and apa benda lagi ntah semua dah bercampur dalam otak~
i just dont think too much...and.....

almost 3days it stayed with me.







That's the reason why i really 'hate' my cousin..Thank you so much chaq <3 walaupun macam dah lari dari baget kan..Tapi sebab aku kesian dengan diri aku yang dari dulu mengidam benda nie..But Blackberry z10 is my priority..Akan berusaha untuk dapatkannya walaupun lambat.

I got my digital camera after 5 to six years.(n now people are using DSLR,me with old fashion camera)
I got my first mp4 cap ayam after 5 years.
I got my SONY mp4 after 2 years..

It just a small determination and effort that i put to make them mine!
i'll wait for my bbz10 patiently..

p/s:i'm using my own money. Mak ayah aku xpenah biarkan aku dapat apa2 tanpa usaha sendiri..really proud of myself! Thanks mak N ayah yang telah membuatkan anakanda lebih berusaha diatas kaki sendiri..

sekian


No comments:

Post a Comment