Friday 15 February 2013

bila tiba hari result...

yeah early in the morning gitu..memang normal bila result nak kuar ja memang aku takkan boley pejam mata..rasa macam nak hadap laptop 24 jam.Tidor ja macam2 hal yang singgah dalam mimpi aku..Yang pastinya amat mengerikan adalah REPEAT! just a word tapi azab dia, ya Allah memang terseksa jiwa raga..Alhamdulillah overall semua okey and lulus AKAUN yang sentiasa menjadi aku punya nightmare.

statement aku hari nie unk press in the house : i hate number damn much,but i love money!

ouchs..memang aku tak berjodoh ngan number nie..But still aku kecewa dengan result aku yang tak mencapai  piawaian iaitu misi DEAN LIST..Tapi syukur alhamdulillah Allah tak bagi aku DL but digantikan dengan LULUS akuan n semua subject. Thank you Allah..

Im really proud of myself and yeah sounds weird n watsoever,the fact im carrying 8subjects with 23 full credit hours..#akumemangsukabanggadiri..Tahniah maznah berjaya harungi sem yg penuh subjek n sem depan pon akan lalui benda yang sama,8subj n 23 credit hours..Gambate!

memandangkan dalam mood not in mood, aku teringat 1 lagu..


Lirik Langkah Tercipta - Unic
Semalam aku kelukaan,
kecewa kehampaan,
mencalar ketabahan,
mimpi yang sering ku harapkan,
menjadi kenyataan,
namun tak kesampaian.
Allah...
Inginku hentikan langkah ini,
bagaikan tak mampu untuk ku bertahan,
semangat tenggelam,
lemah daya,
haruskah aku mengalah,
namun jiwaku berbisik,
inilah dugaan.
Dan langkahku kini terbuka, 
pada hikmah dugaan, 
uji keimanan (menguji keimanan), 
tak dilontarkanNya ujian, 
di luar kekuatan, 
setiap diri insan.
Allah...
Pimpinlah diriku,
tuk bangkit semula,
meneruskan langkah,
perjuangan ini,
cekalkan hati dan semangatku,
kurniakan ketabahan,
agar mimpi jadi nyata,
padaMu ku meminta.
Daku mohon agung kudratMu,
wahai Tuhan yang satu,
segalanya dariMu.
Lagu : Bazli
Lirik : Bazli & Atie

No comments:

Post a Comment