Friday 15 February 2013

Gathering at Merdeka Beach

Hello there (baget gaya anwarhadi)..

And lepas setiap minggu meeting bersama kak mah akhirnya menjadi jugak plan toink toink toink kami yang...yeah you know xberapa hangat tapi hangit..Susah nak gather balik kawan2 yang dah lama tak bersua muka plus some of them yang study jauh,mana yang lost contact or trying to not be remembered..huhhhhhh...whatever..!blablablabla membebel..So after tungging terbalik merapu macam2 tibalah 11February. Our picnic..

Janjinya awal pagi tapi biasakan diri dengan janji Melayu,typical malay reason :P


driver  kami~

Sampai ja terus berposing depan camera..

Itadakimasu~

Selesai makan,sesi bergambar..fuh xpayah cakap,punya syok bergambaq sampai full camera aku budak2 nie buat keja..haha (padahal muka aku ja pen0h)

Sir Zuki~
aku rasa macam comey..erkk

kawan aku pakai macam nak p photoshoot!
Jekaki macho kelas 5sn2

Leeteuk!

Pas zohor aku mencemar duli untuk berpanas demi kak mah yang kepingin nak p Tg Dawai..Habis burn muka mak..~


See  the different b4 n after


Kak mah nak cari benda2 nie kot kat Tg Dawai..hehe


Apalagi dah beli macam balikla..~
Memandangkan muka aku dah macam zombie ka hapa ntah nie..,mak aku dah quarantine aku.Tidak dibenarkan keluar rumah sehingga muka aku okey..Burn paling teruk and paling ketara..Pedih yang amat..


So aku pon beli la gel aloe vera and beberapa jenis sabun khas..semua vitamin aku rembat!


Pesanan penaja: Thanks to pak rawi sudi sewakan van rusa atoknya..to muis yg sudi jadi driver.
                          yang terlibat secara langsung atau tidak langsung..

2 comments: